Öğrenciler İçin Bireysel Danışmanlık
* Verimli Ders Çalışma Alışkanlığı
* Dikkat Eksikliği
* Öğrenme Bozukluğu
* Okul fobisi
* Özgüven
* İçe Kapanıklık, Çekingenlik ve Özgüven Eksikliği
* Sınav Kaygısı
* Zaman ve Önceliklerin Yönetimi
* Motivasyon - Alay ve Gruptan Dışlanma
* İletişim Kurma ve Sürdürme Problemleri
* Kontrolsüz Öfke ve Gerginlik
* Ergenlik ve Uyum Sorunları
* Aile İçi Çatışma
* Mesleki Seçim
* Kariyer Danışmanlığı
* Geleceğe Yön Vermek
* Davranış Bozuklukları ( Uyku-Yeme Bozuklukları, Alt Islatma, Tırnak Yeme, Parmak Emme, Konuşma Bozukluğu...vs)
* Takıntılar (TV, Bilgisayar, Simetri, Yeme, Biriktirme, Sayma...)
Öğrenciler için bireysel danışmanlık süreci
1) Aile ile Görüşme: Öğrencinin velileri ile görüşülür. Gerekli bilgiler alınır. Gerek görülürse Koçluk yapılır.
2) Öğrenci ile Görüşme: Gözlem, bilgi alış-verişi yapılır. Çocuğun durumuna yönelik farkındalığı sağlanır. Çözüme yönelik istek ve motivasyon duygusu arttırılır.
3) Değerlendirme Görüşmesi: Çözüm için gerekli çalışmalar konusunda aile bilgilendirilir.
4) Bireysel Danışmanlık Süreci: Yukarıda belirtilen 3 aşamalı “ Ön görüşme” süreci sonrasında, aile ve öğrenci uygun gördükleri takdirde belirlenen “seans programı” dahilinde çalışma başlar.
5) Ara Görüşme: Bireysel Danışmanlık süreci devam ederken, 2-3 seansta bir aile ile tekrar görüşülür. Genel değerlendirmeler yapılır. Aile nasıl davranması gerektiği konusunda bilgilendirilir. Ailenin yapacağı çalışmalar ve davranış kalıpları belirlenir.
6) İzleme Görüşmesi: Seanslar bittikten sonra, uygun görülen zaman aralığı içinde öğrenci ile izleme amaçlı görüşme yapılır.